Subject: Teabenõue
From: "Tanel Kalaus | TRINITI" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Mon, 7 Oct 2024 13:26:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Konkurentsiamet

Käesolevaga edastan kliendi nimel ja eest teabenõude.

Lugupidamisega

Tanel Kalaus

Tanel Kalaus
 <https://triniti.ee/meeskond/tanel-kalaus/> Vandeadvokaat / Partner

Advokaadibüroo TRINITI
Maakri Kvartal | Maakri 19/1, Tallinn
T:  <tel:%206%20850%20950> 6 850 950 | M:  <tel:%205101791> 510 1791

 <http://triniti.ee/> triniti.ee |
<https://www.facebook.com/trinitiestonia?fref=ts> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/triniti-estonia> LinkedIn

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud